Click to view text only




انتباه! وبفضل هذا النظام 3 خطوات قوية، الآلاف من النساء
وقد نجحت في جميع أنحاء العالم مع علاج طبيعي ألم في الأورام الليفية والأعراض الأخرى ذات الصلة في غضون 12 ساعة، والثابتة سبب الجذر من الأورام الليفية الرحمية بشكل دائم في غضون 2 أشهر!

"الأورام الليفية الرحمية السابقة يعاني يكشف النظام الشمولي الوحيد في الوجود الذي سوف تظهر لك كيفية علاج طبيعي السبب الجذري للأورام الليفية الرحمية في غضون 2 أشهر ، واستعادة التوازن الداخلي الطبيعي الخاص بك، وذلك باستخدام فريدة من نوعها طريقة 3 خطوات
نو وان إلس ويل تيل يو أبوت ... "

باحث طبي، الصحة البديلة والتغذية
أخصائي، مستشار الصحة والأورام الليفية الرحمية السابقة
يعاني يعلمك كيف:

القضاء على الأورام الليفية الرحمية بطبيعة الحال في غضون 2 أشهر
ومنع تكرارها
معالجة الحوض الضغط والألم، والانتفاخ الانزعاج
في أقل من 12 ساعة
زيادة الخصوبة وكسب فترات منتظمة (لا مزيد من اكتشاف أو فترات غير متوقعة)
وقف ضغط المثانة
علاج تدفق الطمث الثقيلة (غزارة الطمث) أو تدفق الحيض المؤلم (عسر الطمث)
علاج الألم أثناء الجماع (عسر الجماع).
تحسين نوعية حياتك بشكل كبير!
اكتشف كيف تغلبت على الأورام الليفية الرحمية الخاصة بها و
علم الآلاف من النساء في جميع أنحاء العالم لعلاج جميع
الأورام الليفية الرحمية وجميع القضايا ذات الصلة بسرعة،
بأمان وبطبيعة الحال

حتى إذا كان لديك الأورام الليفية الرحمية كبيرة جدا
حتى إذا كان لديك بطانة الرحم
حتى لو كنت انقطاع الطمث
دون اللجوء إلى المخدرات أو الإجراءات الجراحية
أسرع من أي وقت مضى فكرت ممكن!
من قبل أماندا Leto- أخصائي التغذية، مستشار الصحة، الباحث الطبي والمؤلف

صديق عزيز،

هل تكافح لعلاج الأورام الليفية الرحمية؟ هل تشعر بالإحباط، في الألم، أو الشعور بالقلق لعدم القدرة على علاج الأورام الليفية بشكل صحيح على الرغم من كل ما تبذلونه من الجهود؟ هل تعاني من فترات غير منتظمة، ألم في أسفل البطن أو الانتفاخ؟ هل أنت خائف من عدم القدرة على إنجاب أطفال؟ إذا أجبت بنعم، دعوني أخبركم بأنني أعرف بالضبط كيف تشعر، لأنني شخصيا مرت بنفس التجربة قبل سنوات. لقد صارعت مع الأورام الليفية الرحمية لأكثر من عقد من الزمن حتى لقد وجدت أخيرا العلاج والقضاء على الأورام الليفية بلدي وحصلت مرتين.

كنت على وشك اكتشاف ما قد يكون أقوى نظام علاج الأورام الليفية في الرحم تطويرها من أي وقت مضى. انها نفس النظام الآلاف من النساء، مثلك، وتستخدم لعكس دائم الأورام الليفية الرحم وتحسين خصوبتهم ونوعية حياتهم.

اسمي أماندا ليتو وعلى مدى السنوات ال 14 الماضية، من خلال عملية طويلة من التجربة والخطأ والتجريب، لقد وضعت متأكد من النار، 100٪ مضمونة، بحثا سريريا نظام 3 خطوات التي تدعمها 65،000+ ساعات من التغذية والخبرة والبحوث الطب الشامل للقضاء على جميع أنواع الأورام الليفية الرحمية بسرعة وبطبيعة الحال. هذا هو نادر جدا، فريدة من نوعها للغاية وقوية قوية الرحم الأورام الليفية نظام الشفاء، والتي عدد قليل جدا من النساء حتى يعرف وجود ...

إذا كنت ترغب في معرفة كيفية عكس الأورام الليفية الرحمية بسرعة وأمان ... دون عقاقير، دون جراحة محفوفة بالمخاطر، من دون أي علاج الأورام الليفية الرحمية نموذجية، ودون أي آثار جانبية، ثم وهذا سيكون الحرف الأكثر أهمية سوف تقرأ من أي وقت مضى. أنا أضمن ذلك وأنا قد حصلت على نتائج لإثبات ذلك!

قصة نجاح # 1: كيت نيوبولد

"في أقل من 4 أسابيع من متابعة اقتراحاتكم،
كل من الأورام الليفية قد تقلصت بنسبة 70٪ والثانية
الموجات فوق الصوتية التي اتخذت 7 أسابيع بعد أن بدأت خطتك، وكان
تبين أن كلا من هذه قد ذهبت تماما! "

"عزيزي أماندا، برنامجك هو إلى حد بعيد أفضل خطة لعلاج الأورام الليفية بشكل طبيعي ... وكانت خطوة عملية خطوة تعليمات ومعلومات مفصلة حول السبب الحقيقي وكيفية علاج الأورام الليفية الرحمية فتحت العين الحقيقية.بدأت البرنامج الخاص بك بعد والنزف الشديد والألم التي وقعت خلال واحدة من بروفاتي (أنا كمان محترف).

كنت في وقت لاحق من ذلك الأسبوع تشخيص مع 2 الأورام الليفية متوسطة الحجم التي وضعت ضغوطا هائلة على المثانة بلدي. وقد نصحت من قبل 3 أطباء مختلفين لإجراء عملية جراحية لإزالة هذه الأورام الليفية كما قيل لي أنه لا يوجد شيء يمكنني القيام به لتقليص أو وقف نموها. لحسن الحظ، واجهت البرنامج الخاص بك عن طريق الصدفة كما كنت أبحث عن معلومات عن الشبكة فيما يتعلق حالتي. كنت مرتاحا جدا أن وجدت أن الجراحة لم تكن دائما الجواب، وأنه يمكن أن يكون خطرا وأن الأورام الليفية الرحمية يمكن أن تعود حتى بعد التدخل الجراحي. في أقل من 4 أسابيع من متابعة اقتراحاتكم، قد تقلصت كل من الأورام الليفية بلدي بنسبة 70٪ والموجات فوق الصوتية الثانية التي اتخذت 7 أسابيع بعد أن بدأت خطتك، قد أظهرت أن كلا من كانت قد ذهبت تماما. كما فقدت 17 جنيها وأصبحت فتراتي منتظمة.

- كيت نيوبولد (مونتانا، الولايات المتحدة الأمريكية)

قصة نجاح # 2: صوفي بروستر

"كانت الأورام الليفية قد انخفضت في الحجم إلى 2.3 سم، وقد استشرت طبيبي وألغت الجراحة ... تمكنت من علاج الأورام الليفية تماما من رحمي، جنبا إلى جنب مع الألم والقلق الذي تسببه هذه الحالة بالنسبة لي".

"عزيزي أماندا، قبل أربعة أشهر، كان من المقرر إجراء عملية لإزالة الأورام الليفية الرحمية الكبيرة إلى حد ما (حوالي 7 سم)، الأمر الذي تسبب لي الكثير من ألم الحوض والضغط على المثانة، وأصر طبيبي على عدم وجود خيار آخر ولكن للذهاب تحت السكين وكنت قد وافقت على مضض (بعد محاولة عدة أدوية لتقليل حجم الورم الليفي دون جدوى)، وكان قبل حوالي 2 أشهر من الجراحة عندما اشتريت البرنامج الذي وجد زوجي و لقد قمت بإتباع الخطوات الثلاث التي قمت بتحديدها في كتابك وبعد أسبوعين، كان من المقرر أن أجري فحصا بالموجات فوق الصوتية: كان صدميا، وقد انخفض حجم الورم الليفي في الحجم إلى 2.3 سم لقد استشرت طبيبي وألغي الجراحة وباسترشادا إرشاديا مخصصا تمكنت من علاج الأورام الليفية تماما من رحمي مع الألم والقلق الذي سببته هذه الحالة بالنسبة لي شكرا جزيلا على مساعدتكم الكريمة ،

- صوفي بروستر (العمر 57)

قصة نجاح # 3: راشيل ألفيس

"لقد كان 3 أشهر منذ أن نفذت النظام الخاص بك
وأنا الآن واضح تماما من الأورام الليفية! "

"عزيزي أماندا، برنامجك قد أنقذ حياتي وعقلتي، وكنت خائفا، وكنت أرى العديد من المتخصصين، وكلهم تقريبا على الفور أخبرني أنه اضطررت إلى إزالة رحمي بسبب الورم الليفي الكبير الذي أصابني، فهل تصدق ذلك؟ لقد لم يكن أي من هؤلاء الأطباء قد أجاب على أسئلتي البسيطة حول هذا الموضوع، وكنت خائفا جدا لأنني لن أتمكن من الحصول على طفل لأن الجراحة تبدو وكأنها الخيار الوحيد، ثم كان دليلك قد خفف مخاوفي بشكل كبير. لقد قرأت العديد من الأدلة الأخرى حول هذا الموضوع من الأورام الليفية وأعتقد أن لك تقدم الحل الحقيقي والدائم الوحيد، وأنا على قيد الحياة دليلا حيا على هذا الادعاء.وقد كان 3 أشهر منذ أن نفذت البروتوكولات الخاصة بك وأنا الآن واضحة تماما من الأورام الليفية وأنا واثق من أنني في طريقي لتصبح الأم، كما أشعر بصحة جيدة ونابضة بالحياة.شكرا لله على عملكم والدعم!

- راشيل ألفيس (مونتريال، كندا)

قصة نجاح # 4: كاليشا لويس

"كانت معجزة حقيقية أنه بحلول الأسبوع 3 كل ما عندي من الألم
قد ذهب بما في ذلك جميع الأعراض التي جاءت معها

إزالة الأورام الليفية الرحمية

وتخيل ماذا؟ يوم الثلاثاء الماضي لقد فعلت آخر
الموجات فوق الصوتية، وأكد أنه ليس لدي أي الأورام الليفية
في رحمي ".

"مرحبا أماندا، عمري 23 عاما وقبل أن أتيحت لي الفرصة لمتابعة البرنامج الخاص بك، تم تشخيص لي مع واحدة صغيرة ولكنها مؤلمة جدا الأورام الليفية الرحمية التي تحولت لي أيام وليال في الجحيم الحية، وكنت قد عانت أيضا من عسر الطمث ل ما يقرب من عام وآلام الحوض التي رافقت حالتي يمكن أن يعفى فقط عن طريق أخذ 5-10 المسكنات يوميا! كان لا يطاق أن أقول الأقل، وبما أن الأورام الليفية لم تنمو كثيرا من الموجات فوق الصوتية إلى الموجات فوق الصوتية، يجب أن نحاول أن نعيش معها ... كيف أشعر بأنني مباركة بأنني جئت عبر موقع الويب الخاص بك وأمرت البرنامج، وكانت معجزة حقيقية أنه بحلول الأسبوع 3 ذهب كل ما عندي من الألم بما في ذلك جميع الأعراض التي جاءت معها تخمين ماذا؟ الثلاثاء الماضي لقد فعلت الموجات فوق الصوتية آخر، وأكد أنه ليس لدي أي الأورام الليفية في الرحم، وأنا صدمت، وأنا بالفعل انقلاع عن البرنامج الخاص بك لجميع أصدقائي الإناث.شكرا على كل شيء، أماندا! "

- كاليشا لويس (نيو جيرسي، الولايات المتحدة الأمريكية)

قصة نجاح # 5: ماري هفيبرغ

"أنا مسرور للإبلاغ عن أن بلدي الموجات فوق الصوتية الأخيرة أظهرت
أن كلا من أورام الأورام الليفية قد تقلصت بنسبة 80٪. لي
فترات تتفق كثيرا الآن، وأنا بالكاد
تجربة أي ألم ".

"عزيزي أماندا، كنت على وشك إجراء استئصال الرحم بناء على نصيحة طبيبي بسبب 3 من الأورام الليفية الكبيرة والمؤلمة التي كنت أعاني منها لأكثر من 7 أشهر، وأتمنى لو كنت قد وجدت كتابك عاجلا، لي الكثير من الخوف والليالي الطوال.الخرائط والقوائم في جميع أنحاء دليلك جنبا إلى جنب مع تعليمات خطوة بخطوة كانت مفيدة جدا وكذلك خطط وجبة.

يسرني أن أبلغ أن الموجات فوق الصوتية الأخيرة أظهرت أن كلا من الأورام الليفية قد تقلصت بنسبة 80٪. إن فتراتي متسقة كثيرا الآن، وأنا بالكاد تعاني من أي ألم. شكرا جزيلا.

- ماري هفيبرغ (فنلندا)

قصة نجاح # 6: تارا ليندليجونيس

"بعد شهرين من اتخاذ قرار بعدم إجراء عملية جراحية
بسبب الدليل الخاص بك، كان الورم الليفي ذهبت. "

"عزيزي أماندا، كنت قد دمرت عندما أخبرني طبيبي أن الحل الوحيد لبلدي الورم الليفي المتنامي سيكون عملية جراحية، وقد أعطتني الأمل، وأستطيع أن أقول بأمان أنك غيرت حياتي تماما، وكنت متشابكة تماما على الخاص بك واضحة و تعليمات موجزة لحرية الليف الليفي وما زلت أشرف على مشورتك على أساس يومي، وقد جعل نظامكم وتوجيهكم تجربتي المؤلمة والمخيفة في نعمة في تمويه.بعد شهرين من اتخاذ قرار بعدم إجراء عملية جراحية بسبب الدليل الخاص بك، كان الليفي الليفي ذهبت تماما، شعرت وكأنها معجزة، وما زلت لا أستطيع أن أصدق نتائج الموجات فوق الصوتية، ولدي الآن المزيد من الطاقة وفتراتي العادية مرة أخرى، لقد أنقذت حياتي.

ربنا يحميك!"

- تارا ليندليجونيس (ملبورن، أستراليا)

قصة نجاح # 7: شينتا أوني

"كان لي الورم الليفي منذ تقلصت بنسبة 90٪ وأنا كذلك
سعيد أن أفيد بأنني 3 أسابيع حامل! "

"مرحبا أماندا، كان دليلك على الأرجح الكتاب الأكثر إعلامي الذي قرأته على حالتي الليفية المكتشفة حديثا (ولقد قرأت كل منهم)، وكان نهج عملي واضح والتفاؤل لشفاء الأورام الليفية يستحق عشرة أضعاف سعر لقد أعطاني الكتاب كبرنامجك حرفيا حياتي مرة أخرى، وكنت في ألم مستمر، وقد شهدت أسوأ الأعراض التي يمكن أن تتخيلها، ولم يتم النظر في خيار الجراحة حتى منذ أن سمعت بعض القصص المروعة حول الآثار الجانبية لهذه الإجراءات على أي حال ، أردت فقط أن أشكركم شخصيا على كل التوجيه وللنتائج التي حصلت عليها من اتباع خطة بسيطة الخاص بك.يعمل بلدي الورم الليفي منذ تقلصت بنسبة٪ 90 وأنا سعيدة جدا أن أفيد بأنني 3 أسابيع الحوامل والشعور مثل مليون دولار.

شكرا لكم على كل شيء، أماندا. "

- شينتا اوني (تركيا)

قصة نجاح # 8: ميغان وودهس

"في غضون 6 أسابيع، وكان بلدي 8.2CM و 8.5 سم ضخمة الأورام الليفية
تقلصت إلى شيء تقريبا! "

"عزيزي أماندا، شعرت بالتمكين الشديد بعد أن بدأت برنامجك، وجاءت النتائج بسرعة كبيرة وأود أن أضيف، خلافا لما أوصى به طبيب بلدي، (أن أكون قد إزالة رحمي) لقد نجحت في أقل من 4 أسابيع لعلاج جميع الأعراض المرتبطة بأورام الليفي الليفية (بما في ذلك الألم والنزيف والضغط المثانة) وضمن 6 أسابيع، بلدي 8.2CM و 8.5CM الأورام الليفية الضخمة قد تقلصت إلى شيء تقريبا.شكرا جزيلا لهذا المنشور الرائع.أنا أيضا شهدت مؤخرا خالية من أعراض الحيض، الذي كان لا شيء من ملحوظ، بالنظر إلى حالة فظيعة كنت في قبل أن أدخلت على برنامج حياتك المتغيرة.

ثابر على العمل الجيد!"

- ميغان وودهوس (كامبريدج، المملكة المتحدة)

ما الذي يجعل هذا النظام اختراق ذلك
فريد هو أنه يعطي لك القدرة على ...

علاج الأورام الليفية الرحمية بشكل دائم. إنها حقيقة - 93٪ من النساء اللواتي يستخدمن العلاجات التقليدية يتخلصن من الأورام الليفية الرحمية بشكل مؤقت وأحيانا ينتهي الأمر إلى أسوأ مما كان عليه عندما بدأن. الآن يمكنك أن تتعلم كيف تكون في المجموعة الناجحة 7٪ أن يبقيه إلى الأبد. لاحظ أن العلاجات التقليدية مثل حبوب منع الحمل، والأدوية المضادة للالتهابات، الاندروجين، والجراحة أو حتى المثلية الرحم الأورام الليفية العلاجات في الغالب معالجة أعراض الأورام الليفية الرحم والعمل على المدى القصير. معظم النساء اللواتي خضعن لعمليات جراحية قد طورت الأورام الليفية الرحمية أحيانا في غضون عدة أسابيع. لا أعتقد أن تلك المواقع التي توفر علاج سريع للأورام الليفية الرحمية. لا يوجد حبة سحرية أو إصلاح-كل شيء المنتج موجود. الحل الذي أقدمه الآن هو نهج علمي ذكي يلغي الأورام الليفية الرحمية في غضون أسابيع قليلة (اعتمادا على شدة). برنامجي يعلمك أيضا كيفية منع الرحم الورم الليفي تكرار.

علاج الأورام الليفية الرحمية بشكل كلي. انها حقيقة لا يمكن أن يتحقق الورم الليفي الرحم عن طريق معالجة واحدة من العديد من العوامل المسؤولة عن الأورام الليفية الرحمية. إذا كنت قد حاولت من أي وقت مضى لعلاج الأورام الليفية الرحم باستخدام علاج أحادي البعد مثل حبوب منع الحمل، الكريمات هرمون البروجسترون أو حتى الوجبات الغذائية السموم وفشلت انها ربما لأنك قد تناولت جانب واحد فقط من هذا المرض. ليس فقط سوف هذا النظام يعلمك الطريقة الوحيدة لمنع تشكيل الأورام الليفية الرحمية، وسوف تتعلم أيضا الطريقة الوحيدة لعلاج الأورام الليفية الرحم للخير - طريقة شمولية.

علاج الأورام الليفية الرحمية بطبيعة الحال دون المخدرات أو الإجراءات الجراحية. و فيبرويدز معجزة ™ هو 100٪ الطبيعية، آمنة، وقوية العلاج الذي يلغي بشكل دائم السبب روت الأورام الليفية الرحمية. المخدرات والهرمونات والعمليات الجراحية الخطرة لعلاج الأورام الليفية الرحم أحيانا تعمل بطريقة جزئية ومؤقتة ولكن الآثار الجانبية سيئة. إن الأورام الليفية الحميدة صغيرة الذين تعلموا كيفية علاج الأورام الليفية الرحمية من داخل وبدون استخدام أي وقت مضى المخدرات أو أكثر من العدادات هي النساء الوحيدات في العالم الذين يحافظون على نظامهم خالية من الأورام الليفية الرحمية بشكل دائم. الآن يمكنك أن تتعلم هذه الأورام الليفية الرحمية علاج أسرار من اختصاصي التغذية والمعان السابق الذي يعرف من تجربة في العالم الحقيقي بالضبط كيف يتم ذلك. الأورام الليفية معجزة ™ يعزز بيئة هرمونية والتكاثر صحية في حين القضاء على الأورام الليفية الرحمية ومنع تكرارها بشكل طبيعي وأمان في غضون 8 أسابيع.

ما معجزة الأورام الليفية ليست!

برنامج معجزة الأورام الليفية ليس دواء آخر، تحديد النسل أو ملحق. ليس من النظام الغذائي المعتاد وبرامج المكملات العشبية أو كريم آخر أو أكثر من الأدوية المضادة التي تمر بها معظم النساء حولها. وهو ليس إجراء طبي إما. هذا النهج الشامل فريدة من نوعها والنظام من البروتوكولات لعلاج جميع أنواع الأورام الليفية الرحمية والسيطرة على تكرارها هو في معظمه على عكس أي شيء ستجد في أي مكان آخر. كل شيء مغطى في البرنامج هو آمن والطبيعي ... الأهم من ذلك، فإنه يعمل في الواقع. برنامجي ليس شيئا يحاول إصلاح المشكلة عن طريق تناول الهرمونات أو البلع حبوب منع الحمل ... مع نهجي، سوف تكون قادرة على تجربة الحرية الكاملة من الأورام الليفية الرحمية مع منع تكرارها وكذلك جميع الأعراض ذات الصلة عادة في أقل من 8 أسابيع.

بلدي طويلة محبطة معركة الرحم
الأورام الليفية و يكوس

كنت في السادسة والعشرين من عمره، وهي تعاني من الحياة على أكمل وجه. كانت أيامي المحمومة، والتعامل مع المسؤوليات في العمل، فقط في العودة إلى ديارهم ولها المزيد من الواجبات. تشغيلها من النشاط إلى النشاط؛ وإيجاد الوقت المناسب لزوجتي وجميع الأشياء الأخرى الأسر الحديثة لديها للتعامل معها. كان التوتر يتصاعد، ولكن لا يزال أنا في السيطرة. ولسوء الطالع، كان ذلك على وشك التغيير. مساء واحد بعد العمل توجهت إلى مطعم محلي مع بعض الأصدقاء. بعد أن قضيت ثلاث ساعات في المطعم، جالسا بجانب صديقتي، شعرت بألم طعن في بطني السفلي. اعتقدت أنه قد يكون شيء أكلت وشعرت بالارتياح كما انخفض الألم كما ذهبت إلى الفراش في تلك الليلة. في صباح اليوم التالي فوجئت أن ألاحظ أن الألم أصبح أكثر كثافة. لم أفكر كثيرا من ذلك، توجهت ليوم آخر مشغول في المكتب. لم أكن أعرف أن حياتي كانت على وشك أن تأخذ منعطفا غير متوقع. في غضون أيام قليلة، أن الألم داخل وخارج البطن في البطن أصبح ملحوظا ومثيرا للقلق الألم تليها فترات غير منتظمة. في بعض الأحيان، كان الألم مؤلما جدا أنه يضر أنا لا أستطيع النوم. قبل فترة طويلة، كان الألم، يرافقه الإحساس بالنفخ الذي بدأ كإزعاج بدأ يطحن على أعصابي. شعرت معدتي وكأنها سوف تنفجر. إلا إذا أخذت كومة من القتلة الألم، بغض النظر عن ما حاولت لم أتمكن من الابتعاد عن ذلك الألم - يوم أو ليلة كان هناك، وكان بدأ يأخذ حصيلة. ثم جاء مجموعة جديدة من الأعراض: الانتفاخ الشديد، وضغط المثانة، والجنس المؤلم، والفترات الثقيلة والألم في بلدي عبس أسفل والظهر الذي لن يترك.

مثل الكثير من الأورام الليفية الرحمية الأخرى
المعاقين اكتشاف، الأجوبة I

الأورام الليفية الحمل

مطلوب بشدة أراد أن لا يكون
متاح لي

بضع رحلات إلى الطبيب وبعض الاختبارات، ولكن لم يحصل على التشخيص. كنت مريضا وأصيب بالمرض. رحلة إضافية لممارسي العام لم تكن جيدة. اعتقد انه ربما كان مجرد ألم الطمث الناجم عن الإجهاد. حاولت الاسترخاء أكثر والتي ساعدت (قليلا)، لا يزال لا أستطيع التخلص من هذا الألم الشديد في بلدي القيمة المطلقة والظهر السفلي. وبعد عدة أسابيع وعدة زيارات في وقت لاحق، بدأ الطبيب يشك في أن شيئا ما كان مخطئا بالفعل وبدأ سلسلة من الاختبارات لاستبعاد أي شيء خطير. بعد أن خضع لما بدا وكأنه جولة لا نهاية لها من الاختبارات والموجات فوق الصوتية كان لدينا أخيرا التشخيص: الأورام الليفية الرحمية الصغيرة. وشكرا على أن أعرف أخيرا ما كان يسبب أعراضي - وألم متزايد - كنت خائفا ولكنني على يقين من أن الإغاثة ستكون قريبا في طريقها. لم يكن كذلك.

بعد بضعة أسابيع، ذهبت لرؤية الطبيب ووصف الوضع الذي لا يطاق كنت في. وأوصت تحديد النسل، والأدوية المضادة للالتهابات، والانتظار الساهرة. وغني عن القول، أنها لم تساعد على الإطلاق. سافرت من مكتب الطبيب إلى مكتب الطبيب تبحث عن بعض الإغاثة - أي الإغاثة! كان الألم يزداد سوءا - وكذلك فعل قلبي في الليل وأنا بحاجة إلى مساعدة! حياتي لم يعد بلدي. لم أتمكن من العمل (الليالي بلا نوم، الألم والخوف من عدم القدرة على تصور أو تطوير السرطان كان يجعل من المستحيل التعامل مع عدد لا يحصى من المسؤوليات في المكتب). كنت خففت قليلا مع عائلتي، كانت صحتي تعاني (لم أستطع أكل أو النوم بشكل طبيعي). جنبا إلى جنب مع فترات غير محرجة غير متوقعة، جعلني أكثر وأكثر الاكتئاب. كنت وصلت إلى نقطة الانهيار وأنا أعرف ذلك. كان هناك شيء يجب القيام به وكان لا بد من القيام به بسرعة أو كنت ذاهب لتفقد ذهني. لقد حان الوقت لاتخاذ إجراء!

الجراحة يعتبر الخيار الوحيد
اليسار بالنسبة لي

ذهب شهر واحد، كنت قد حاولت الانتظار سراقب ولكن عن طريق الموجات فوق الصوتية الثانية أخذت، بلدي الليفية قد نمت أكبر. كنت مرعوبا. وقد اقترح طبيبي أنني سوف خضع لعملية جراحية، لإزالة الورم الليفي لمنع المزيد من المضاعفات في المستقبل. وأحد هذه التعقيدات هو عدم قدرتي على إنجاب أطفال. انها إما إجراء أو العقم. ما هو خيار كبير! في أعماق، شعرت أنه كان يجب أن يكون هناك خيار آخر، بديل صحي.

لحسن الحظ، لم يكن علي أن أخذ نصيحة الطبيب. بعد 5 أسابيع من اتباع نظام غذائي صارم لتحقيق التوازن الهرموني جنبا إلى جنب مع اتخاذ بعض المكملات العشبية التي أعطيت لي من قبل أخصائي التغذية، أن الورم الليفي كبير معين ذهب. كنت مسرور جدا، ولكن للأسف، كانت سعادتي قصيرة الأجل عندما كنت قد وضعت الأورام الليفية الرحمية أخرى بعد 3 أشهر من ذلك. في الوقت الحاضر، أجهزة الكمبيوتر المحمولة تأتي مع بطاقة رسومات عالية الجودة. في لحظة اختفت آمالي وبدأت الحلقة المفرغة من الخوف والألم والقلق مرة أخرى!

بعد أن تم تشخيصي مرة أخرى مع الأورام الليفية الموسع ولكن حميدة وأدركت العديد من بلدي الظروف الأخرى كلها تأتي من نفس المصدر، أنا تعثرت بطريق الخطأ على كتاب ملهم الذي تحدث عن العلاجات الطبيعية التي يمكن أن توازن الهرمونات، وتعزيز الخصوبة وشفاء الأورام الليفية الرحمية بأمان. ثم كنت قد بدأت الطريق طويل محبط للمحاكمة والخطأ حتى قمت أخيرا بتجميع نظام شامل وشامل يستخدمه الآلاف من النساء لمعالجة دائمة لقضية الأورام الليفية الرحمية، بما في ذلك نفسي.

14 سنوات من الدراسة، والبحوث، والمحاكمة،
خطأ وتجربة

وبسبب تلك الأورام الليفية المؤلمة سحق أعطت نذر رسمي أن ... بغض النظر عن ما يكلف أو كم من الوقت سوف يستغرق، كنت ذاهبا إلى إيجاد حل لاستعادة بلدي المزمنة المتكررة الأورام الليفية الرحم! بدأت السعي اليائسة التي امتدت 14 عاما من الإحباط وخيبة الأمل المذهلة ... خلال بلدي الأورام الليفية السعي تعاملت من قبل عشرات وعشرات من M.Ds والمتخصصين والأعشاب، ناتوروباثس، المعالجين المائية، وحتى الروحي "المعالجين". بالإضافة إلى ذلك، بحثت حرفيا مئات من "الصحة" والخصوبة الكتب ذات الصلة، والمجلات الصحية، والمجلات الصحية ... وقضاء ساعات على ساعات تجوب دراسة طبية واحدة تلو الأخرى. كما قضيت ساعات عديدة في اختيار أدمغة مختلف "المعالجين" أو "المتخصصين" شخصيا أو على الهاتف. عندما لا شيء من ذلك عملت، حاولت كل علاج الورم الليفي يمكن تخيلها يمكنني الحصول على يدي على ... بما في ذلك العديد من الكريمات الهرمونية، على العدادات والأعشاب وماوتنوت.

ما حاولت أن لا تعمل

عندما لم يعمل هذا حاولت كل نظام غذائي قال للمساعدة في الأورام الليفية الرحم، أخذت الأسبرين، حاول منصات التدفئة، حبوب منع الحمل لتنظيم فترات بلدي، حاولت النظام الغذائي واي، نباتي، نباتي، نوع الدم أو منخفضة الكربوهيدرات النظام الغذائي، الماكروبيوتيك وحتى الجرعة الضخمة فيتامين العلاج وكل العلاج بالأعشاب أنا يمكن أن تجد. لقد حاولت أيضا العلاجات المكثفة لإزالة السموم، الطب الصيني التقليدي والمثلية. عندما كل ما فشلت، حاولت التنويم المغناطيسي، والتصورات، واليوغا والتأكيدات. ولكن على الرغم من سنوات من الجهد المكثف ... إعطاء سعودي كل قلبي وروح ...

أنا لا يزال يعاني من المتكررة
الأورام الليفية الرحمية!

بعد أي من العلاجات المذكورة أعلاه يمكن أن تحل عمليا بلدي الأورام الليفية المتكررة المزمنة والأعراض ذات الصلة التي رافقت هذه الحالة أو كان لها أي تأثير على حالتي (بعض العلاجات جعلت حالتي أسوأ بكثير وصحتي العامة كانت تتدهور).

جئت إلى الاستنتاج النهائي أنه لم يكن هناك حبوب سحرية أو إصلاح جميع المنتجات إلى الأورام الليفية الرحمية. عندما يتم إهمال السبب الحقيقي للأورام الليفية الرحمية، سوف الأورام الليفية الرحم غالبا ما تنمو أكبر وتتطلب جراحة أو تطوير مرة أخرى بسرعة كبيرة.

الآن، بعد 14 عاما من البحوث اليائسة
و التجارب لقد وجدت المفقودين
قطعة أنا كان يبحث عن

في إحدى الأمسيات، اكتشفت جزءا مهما جدا من المعلومات أثناء التحدث مع خبير في الطب البديل الشرقي وطبيب شامل. وقفت قطعة من المعلومات باعتبارها القطعة المفقودة كنت أبحث عن يائسة. أخذت هذه المعلومات، جنبا إلى جنب مع 14 عاما أخرى بقيمة المعلومات التي جمعتها، جمعت خطة لعلاج الأورام الليفية الرحمية وتعزيز الخصوبة. تابعت هذه الخطة لمدة 5 أسابيع و. . .

بلدي الورم الليفي الرحم ذهب
وكان قد عاد أبدا

بعد تعلم هذه "خدعة" جديدة، ذهب كل الألم والقلق. لم تظهر الموجات فوق الصوتية بلدي أي الأورام الليفية وأنا تصور ابنتي الأولى! والحياة لا يمكن الحصول على أي أفضل. كنت مرتاحا جدا. . . وقد فتحت استراتيجية شاملة بسيطة الباب لبلدي الأورام الليفية الرحمية جديدة وأكثر من ذلك بكثير الحياة الحرة. لقد عملت خطتي. كنت أخيرا خالية من جميع الأورام الليفية الأعراض ذات الصلة وكان أول طفلي! حملتي الثانية استغرق أقل من شهر لتحقيقه. على هذا النحو، بعد أربعة عشر عاما من بدء مهمتي، لقد أصبحت الوالد فخور اثنين من الأطفال جميلة وصحية. وكنت متحمسا أيضا لرؤية أن أعراض الأورام الليفية قد تضاءلت، وأصبحت دورة الطمث بلدي منتظمة مرة أخرى. وقد تم مهد الطريق إلى الرحم دائم الأورام الليفية الحرية!

كيف أحصل على 17 امرأة مع سنوات من
المتكررة الأورام الليفية الرحم تماما
حر؟

بسيطة: لقد استخدمت نفس التقنية بالضبط أنا ذاهب لمشاركتها معك. وقد ساعدت هذه التقنيات 17 امرأة مع الأورام الليفية الرحمية المزمنة لكسب حرية كاملة من الأورام الليفية الرحمية وجميع الأعراض ذات الصلة بشكل دائم. أحصل على عدد لا يحصى من الرسائل والمكالمات الهاتفية من النساء تقول لي كم من الفرق هذا البرنامج قد جعلت في حياتهم. في الواقع الأورام الليفية معجزة لديها أكبر مجموعة من شهادات صور يمكن التحقق منها عن أي نظام العلاج الليفي على الانترنت. هذا هو واحد فقط من الاختلافات الرئيسية التي تحدد هذا بالطبع وبصرف النظر عن كل شيء آخر سوف تجد على الانترنت. سجل حافل من تقديم النتائج باستمرار!

كانت نتائج تجربتي صادمة:

لا مزيد من الأورام الليفية الرحمية (بغض النظر عن نوع أو حجم)
لا مزيد من الألم أو الانتفاخ
لا مزيد من فترات الثقيلة
لا مزيد من ضغط المثانة
صحية وتدريجية فقدان الوزن
تحسين الصحة العامة ونوعية الحياة
حتى الآن أخذت الوقت، أنب و صقل النظام إلى الانتهاء لضمان أنها سوف تسفر عن نتائج طويلة الأمد الأكثر ملحوظا. ومنذ ذلك الحين استخدمت آلاف النساء في جميع أنحاء العالم بلدي نظام 3 خطوات بنجاح وتخلصت من الأورام الليفية الرحم بسرعة وأمان وبطبيعة الحال وللحسن.

قصة نجاح # 9: تريسي غلوفر

"ذهبت جميع الأورام الليفية 3."

"مرحبا أماندا، كان برنامجك مفيد للغاية بالنسبة لي، كان لي 2 الأورام الليفية الصغيرة وأورام ليفية كبيرة واحدة (7.6 سم)، وقال لي الطبيب أن يكون استئصال الرحم، وأنا سعيدة للغاية لقد وجدت البرنامج الخاص بك (كما كنت تصفح صافي للحصول على حل ورأى توصية لها على منتدى صحة المرأة في وقت مبكر من هذا العام) لقد شعرت بتمكين ذلك من قبل المعرفة التي قدمتموها لي وسرعان ما تشخيص الذات قضية فردية من الأورام الليفية بلدي وتسليحها مع تعليمات واضحة الخاص بك، كنت في النهاية قادرة على الفوز على هذا الوحش، في أقل من 7 أسابيع في البرنامج، قبل 9 أسابيع من استحقاق الرحم كان من المقرر، سألت عن الموجات فوق الصوتية، وكان من الواضح أن جميع الأورام الليفية 3 ذهب.

شكرا لك شكرا لك شكرا لك. "

- تريسي غلوفر (بريتيش كولومبيا، كندا)

قصة نجاح # 10: هايدي كارلايل

"أنا متحمس جدا للإبلاغ بأنني أخيرا خالية من
الأورام الليفية. ذهب الألم ... تماما! وعموما
شعور رائع ".

"أنا 38 عاما، وتم تشخيصه في العام الماضي مع الأورام الليفية المتعددة الصغيرة والمتوسطة الحجم، لقد كنت تعاني (نعم! يعاني حقا لفترة طويلة) ولقد حاولت فعلا كل دواء وصفة طبية يمكن أن تفكر في علاج هذه الحالة الرهيبة وتخفيف الألم والنزيف، وبدأت فيبرويدز نظام معجزة منذ حوالي 4 أشهر، وأنا متحمس جدا أن أفيد بأنني أخيرا خالية من الأورام الليفية، وألم ذهب تماما ... والشعور العام لافت للنظر بلدي المعدة تبدو أصغر بكثير وأصبحت فترات بلدي أكثر أخف وزنا وأكثر اتساقا.

شكرا لك على مساعدتك..."

- هايدي كارلايل (نيو جيرسي، الولايات المتحدة الأمريكية)

قصة نجاح # 11: كايلي نوتون

"بحلول نهاية الأسبوع السادس يوم الاثنين مشرق
صباح، كل الألم والشعور المتضخمة فظيعة فقط
توقفت. ذهبت على الفور وأداء آخر
الموجات فوق الصوتية وتخمين ما؟ الورم الليفي لم يكن هناك
أي أكثر من ذلك. كنت سعيدا جدا! "

"عزيزي أماندا، كنت أريد أن أسقط لك مذكرة ويقول" شكرا لك "، من أسفل قلبي، وكنت تصفح الإنترنت مرة أخرى في أكتوبر من العام الماضي تبحث عن مساعدة، أي مساعدة.وقد تم تشخيصه مع ورم ليفي كبير وكان ذلك مؤلما للغاية خاصة في الليل قبل فترة بلدي.و لحسن الحظ بما فيه الكفاية أنا عبرت عن طريق الخطأ عبر موقع الويب الخاص بك.وأعتقدت أن أعطي البرنامج الخاص بك محاولة وإذا كان يعمل ثم كان ثلاثين شيء باكز كان يستحق ذلك.أمرت البرنامج الخاص بك وذهب إلى بلدي مخزن الصحة المحلية واشترى الأعشاب والفيتامينات وغيرها من المكونات الأساسية لبرنامجك ومن ثم بدأت البرنامج الخاص بك في ذلك اليوم، وبعد 7 أيام لم أرى أي تغيير لذلك فكرت "هنا نذهب مرة أخرى"، ولكن ذلك لم يكن خيبة أمل أخرى.في نهاية الأسبوع السادس في صباح الاثنين مشرق، كل الألم والشعور المتضخمة فظيعة توقفت للتو، ذهبت على الفور وأجرى الموجات فوق الصوتية أخرى وتخمين ما؟ لم تكن الورم الليفي هناك بعد الآن، وكنت سعيد جدا!

بفضل مشورتك، وأنا الآن أعرف كيفية منع أي تشكيل ليفي في المستقبل ومجموعة من الأعراض التي تسير جنبا إلى جنب معها، بما في ذلك النزيف الحاد والفترات الثقيلة. شكرا جزيلا على كل شيئ!"

- كايلي نوتون (دبلن، أيرلندا)

93٪ من النساء مع الأورام الليفية الرحمية جعل
هذه الأخطاء نفسها مرارا وتكرارا

على مدى السنوات ال 14 الماضية من التدريب والاستشارات المئات من النساء على علاج الأورام الليفية الرحمية وتحسين الخصوبة، بدأت أنماط قليلة جدا في الظهور، ولاحظت أن معظم النساء اللواتي يعانين من الأورام الليفية الرحمية كانت تقع في العديد من الفخاخ المشتركة نفسها. يبدو شائعا إلى حد ما بالنسبة لمعظم النساء إما أن يحاولن حبوب منع الحمل، والانتظار سارة، وأخذ مسكنات الألم والمكملات الهرمونية أو اتباع نظام غذائي معين. الوقت الضائع القيام بهذه الأخطاء وعواقب إهمال السبب الجذري للأورام الليفية الرحمية وغالبا ما تكون ضخمة ولا رجعة فيها: باختصار يمكن أن تجعل حالتك أسوأ. ولكن شيئا ما تغير على الفور عندما بدأت هؤلاء النساء باستخدام التقنيات المحددة التي كشفت لهم. بدأوا أخيرا الحصول على نتائج بشكل طبيعي بعد سنوات من تكافح للتخلص من الأورام الليفية الرحمية باستخدام الطرق التقليدية!

تحذير: الأدوية الشائعة المستخدمة لعلاج الأورام الليفية الرحمية يمكن أن يكون الجانب خطيرة
الآثار، الأضرار الجهاز الهضمي الخاص بك و
قد حظر فرصك في وجود
الأطفال

الأدوية الشائعة التي توصف لعلاج الأورام الليفية مثل: وسائل منع الحمل عن طريق الفم، العقاقير المضادة للالتهابات (المسكنات) و الاندروجين تفشل في معالجة السبب الجذري للأورام الليفية الإعلان في معظم الأحيان يمكن أن يسبب الآثار الجانبية التالية:

تضخم الساق
مشاكل القلب والأوعية الدموية والهجمات القلبية
اضطرابات الجهاز الهضمي
عدد لا يحصى من أعراض متلازمة تكيس المبايض مثل: حب الشباب، شعر الوجه، صوت عميق والاكتئاب
زيادة الوزن الزائد
الأضرار التي لحقت بك النظام التناسلي (يمكن أن تعيق بشكل خطير فرصك في الحصول على الحوامل)
الحقيقة: جراحة الأورام الليفية الرحمية ليست كذلك
دائما ضرورية ويمكن أن تؤدي إلى خطيرة
العواقب والعقم الذي لا رجعة فيه

وينبغي النظر في الجراحة عندما يكون هناك خطر واضح من الأورام الليفية الرحمية (وجود الأورام الليفية السرطانية هو مجرد مثال واحد). كلما قمت بإجراء عمليات جراحية دائمة لا رجعة فيها مثل استئصال الورم العضلي، فإنك تتعرض لخطر العقم الذي لا رجعة فيه: وهذا يعني أنك لن تكون قادرة على أطفال في المستقبل. وعلاوة على ذلك، فإن معظم الأورام الليفية الجراحية لن يمنع تكرار الأورام الليفية ويمكن أن يؤدي إلى فقدان الدم المفرط، واستعادة شكل منطقة الرحم. قبل إجراء أي إجراء جراحي لا رجعة فيه، أود أن ننصح بشدة أن تحصل على رأي اثنين على الأقل من المتخصصين في هذا المجال أن نرى أن الإجراء المنجز سيحقق تحسنا كبيرا بما فيه الكفاية لتبرير كل من النفقات العالية والآثار الدائمة للعملية الجراحية. بالإضافة إلى النتائج التي لا يمكن عكسها والتي يمكن أن تسببها العمليات الجراحية، وهذه الإجراءات هي أيضا مكلفة للغاية ومعظمها لا يغطيها التأمين الصحي الخاص بك. Not to mention, the serious complications that may result from such an invasive surgical procedure that also do not guarantee the new formation of Uterine Fibroids.

The Only Way You Can Ever Treat Your Uterine Fibroids and Prevent Their
Recurrence is From Within by Correctly
Diagnosing Your Condition and by
Listening to What Your Body is Trying to
Tell You, Work With It and Free Yourself

Uterine Fibroids are triggered by multiple internal factors and therefore can only be treated by tackling all of those internal elements responsible for fibroids formation and not by calming the pain, taking birth control pills, hormones or removing the uterus or the fibroid itself with surgical procedures (that are not 100% guaranteed and have their risks and complications) or by using any other way the ignores the REAL cause of Uterine Fibroids .

The only way you can ever treat your Uterine Fibroids and prevent their recurrence is by correctly diagnosing your condition from within by listening to what your body is trying to tell you, work with it and free yourself.

When I finally figured that out along with what was going on in the Uterine Fibroids and drug industries, I decided I had to take action so I put things on paper and began guiding other Uterine Fibroids sufferers using this new system I developed. Now, for the first time ever, the same Uterine Fibroids system that helped thousands of fibroids sufferers all over the world to permanently treat this condition, to instantly treat the pain associated with Uterine Fibroids, and eliminating all related symptoms is available to you in a single, jam-packed, 250 page e-book:

Introducing...


Fibroids Miracle™

The Only Holistic Fibroid System In Existence That Will Show YOU How
To Quickly and Permanently treatment
Your Uterine Fibroids, End
The Chronic Pain, Rebalance Your
Body and Achieve PERMANENT
Freedom From All Hormonal
Related Disorders!

A CLINICALLY PROVEN Holistic Plan for Quickly and Permanently Reversing Uterine Fibroids Naturally and Safely, Boosting fertility, and Regaining Your Natural Balance
SUCCESSFULLY Used by 1,000s of Women World-wide
BEST-SELLING Guide of its Type on the Web
INSTANTLY Downloadable
250 Pages JAM-PACKED with Invaluable Advice and Instruction
Presented in a Step-By-Step, Easy-to-Understand and Logical Format
Developed, Refined and Perfected Over 14 Years or Hard Work
Backed By Over 65,000 Hours of Intense Research
Accompanied by FREE Private eMail Counseling from Me for 3 Months, Plus 5 Additional FREE Bonuses Worth at Least $365.87(see Free Bonuses below)!
Fibroids Miracle Is Completely Unique and Different From Any Other Information
Source Or Fibroids Solution Because...

Fibroids Miracle TM is Customizable for Your Unique Condition Every person is completely different. No two reasons for Uterine Fibroids are exactly the same. That's why the Fibroids Miracle TM system includes guidelines as to how you can customize the strategies and methods for your unique situation. You will be taught, step-by-step, how to be your own 'scientist' and detect subtle factors within your own body, lifestyle and environment that need attention.
Fibroids Miracle TM is Practical, Not Demanding and Difficult Many fibroids programs are very demanding, difficult, and sometimes downright unrealistic. The Fibroids Miracle TM system is very practical. It's easy to naturally incorporate into your current lifestyles. You will not have to go too far out of your way to follow the instructions, nor will you have to make unreasonable commitments to outrageous and absurd regimes or schedules.
Fibroids Miracle TM is Easy to Understand and Logically Laid Out Don't worry about not knowing much about human anatomy or medical terminology. I wrote the Fibroids Miracle TM plan with the layperson in mind. It is presented in an easy-to-understand language and an easy-to-follow, logical and organized format.
Fibroids Miracle TM is Continually Updated I learn new things every single day from continued research, testing and experimentation. I also get a lot of ideas as to how I can improve Fibroids Miracle TM from the women that I counsel. I am therefore constantly in the process of refining and perfecting Fibroids Miracle. These updates, no matter how extensive, are made available to my previous customers for absolutely free!
Fibroids Miracle TM Offers Exclusive Personal One-On-One Counseling The Fibroids Miracle™ system is the ONLY Uterine Fibroids system in existence that offers FREE professional private email counseling and support from a nutrition specialist and a 14 year medical researcher with proven clinical experience. Let me ask you, how many more fibroids treatments will offer you this kind of professional, personal and direct help, reassurance and support?
Here Is a Small Sample Of What You'll Learn
When You Download Your Copy Of The
Fibroids Miracle™ System Today:

My unique 3-step holistic system to quickly and naturally alleviate the pain and discomfort in as little as 12 hours and completely dissolve all types of Uterine Fibroids and their related symptoms within 2 months using my unique 3-step holistic system.

The shocking truth about conventional fibroids treatments and the medication trap and how you can finally free yourself and use the natural approach forever

A powerful method for eliminating clotting, heavy bleeding and spotting in between periods.

Secret #3: By taking these two over the counter supplements you will dramatically reduce the cramping, bloating, inflammation, pain and bleeding associated with uterine fibroids.

The 5 food elements you need to add to your menu to overcome fatigue and anemia.

How to permanently treat the pain and irritation during intercourse using easy to follow step by step protocols.

The crucial link between your fertility and uterine fibroids and what you can do right now to prevent the negative impact this one type of fibroids can have on your conception abilities.

How to dissolve a certain type of fibroid by simply eliminating the toxins that nourish it.

Secret #7: Take the following vegetables on a daily basis and you will help your body to maintain a top shape gynecological health and reproduction system

Secret #11: Disocver the 3 supplements you can easily obrain on any health food store that can protect your DNA and help prevent free radicals from contributing to a fibroids environment in your uterus

Exactly how to prevent the growth of a fibroid tumor and balance your hormones by taking this simple plant based compound

How to help the body produce more prostaglandin in order to dissolve fibroids and prevent heavy bleeding using this ONE herbal supplement.

Simple alternative treatments that will help you relieve your symptoms and dissolve your fibroids faster than you ever thought possible. I will show you a step by step powerful TCM protocol that you can try at home.

The most powerful "female herb" that is crucial for shrinking fibroids, balancing hormones and enhancing ovulation.

The top ten worst foods you should never eat when you are struggling to treat Uterine Fibroids. Did you know for example that there is a certain beverage which can decrease your chances of curing Uterine Fibroids by 50%?

Finally: the whole TRUTH about How to treat Uterine Fibroids The Right Way: from the hormonal balancing point of view: Learning When & How to Do It, is one of the most neglected and crucial elements in the treatment of Uterine Fibroids

Discover the most powerful over the counter cream that has been proven to help dissolve most types and sizes of Uterine Fibroids sometimes within days!

The one secret 100% natural hormonal balancing supplement that you should always take on a daily basis, and is guaranteed to make a dramatic impact on your Uterine Fibroids condition sometimes in a matter of days!

The FIRST thing you must avoid doing that is most commonly practiced by most Uterine Fibroids sufferers if you ever want to get rid of your fibroids

SECRET#4: Discover the link between insulin resistance, Uterine Fibroids and Infertility and how to start fighting this problem right now, reverse it and prevent potential health complications

SECRET#7: Over 15 little-known secrets for strengthening your reproductive system and so that your body can more easily scorch away fibroid formation and balance itself!

The 7 most important nutritional foundations to an effective fibroid treatment program (ignore these and you'll it will become very difficult to get rid of your Uterine Fibroids)

SECRET#19: The most up-to-date and detailed diagrams and step by step instructions for using the holistic and nutritional approach to enhance your fertility and make your reproductive system resistant against any future fibroid formation

WARNING: Unless you avoid the following 12 most commonly used toxic substances (some are hidden in your food), you will never get rid of your Uterine Fibroids. I will show you a PROVEN easy step by step plan to get rid of these elements so you could pave the path to uterus health, hormonal balance, enhanced fertility and a strong reproductive system.

Several of the best-kept anti-fibroids supplements that almost NOBODY knows about...compiled by a 14 year study

Why most women are trying to heal their Uterine Fibroids using totally wrong methods... and how to modify your routines to make them twice as effective for dissolving away all existing Uterine Fibroids and their recurrence.

The amazing connection between physical activity and fibroids and why, when, where and how you can start 'exercising' your way to fibroids freedom today!

The 2 breathing strategies that significantly help your body to start heal itself , normalize hormonal production and fight uterine fibroids

Why no special diet or detox program will ever treatment your Uterine Fibroids

SECRET#18: The truth about a certain type of fibroids and how to treat them to avoid the irreversible consequences of the often unnecessary surgery procedure!

An ingenious method to cleanse your digestive organs and get rid of chemicals that mimic hormones that aggravate your condition

SECRET#27: The Three Part Secret to prevent the recurrence of Uterine Fibroids. This surprising method alone is worth ten times the price of the program.

The most disturbing evidence regarding the cause and prevention of Uterine Fibroids that most doctors are not even aware of and the pharmaceutical companies hope you'll never find out.

REVEALED: The most potent vitamins which can enhance ovulation and your reproduction system dramatically.

Why this "almost magical" combination of three types of herbs will empower your body's self-immune mechanism and cleansing abilities (required to treat Uterine Fibroids)

How to enjoy endless varieties of delicious foods, while simultaneously turning your reproductive system into an fibroids dissolving machine!

The simple, cheap yet deadly effective method of getting rid of internal system blockage and allowing your body to strengthen, heal and fortify itself and thus reverse Uterine Fibroids quickly and efficiently.

REVEALED! The hidden truth behind your everyday activities and their negative impact on your reproductive system, Uterine Fibroids and fertility. Discover how to stop sabotaging your chances of getting rid of your Uterine Fibroids!

A secret yet very simple technique to eliminating the fibroids pain and cramping overnight ( this tactic is ignored by 99% of women )

The CRUCIAL link between insomnia, stress and Uterine Fibroids and exactly what you should do to significantly control or completely remove these afflictions from your life.

And much much more...

Fibroids Miracle™ is so much more than just an "e-book" - it's a complete holistic system for sure-fire freedom from Uterine Fibroids- possibly the most comprehensive Uterine Fibroids system that has ever developed.

Here Are Few of The Benefits You Will Gain
By Following The Fibroids Miracle Step By
Step System

The Uterine Fibroids Miracle™ system tackles the internal cause of Uterine Fibroids and fixes it permanently. By tackling all fibroids contributing factors using a holistic, multi dimensional approach it ensures the permanent eradication of the Uterine Fibroids internal environment. Here are few of the benefits our customers have enjoyed after following the Fibroids Miracle program...

Treat all types and sizes of fibroids quickly, naturally and safely
Prevent heavy periods, bleeding, cramping and clotting permanently
Treat the pain and bloating associated with Uterine Fibroids
Get rid of excessive weight
Become more relaxed and enjoy excellent sleep
Treat most digestive disorders
Feel lighter, healthier, look younger and more energetic.
Experience enhanced elimination, clockwork periods, thicker hair and healthier skin and nails
Have increased mental clarity, enthusiasm and vitality.
Save 1000's of dollars and avoid the costs and consequences of surgery.
The Fibroids Miracle System Has Been
Clinically Proven To Work On All Types and
Sizes of Uterine Fibroids

By following the simple 3-step approach found inside the Fibroids Miracle you will become permanently free from your existing Uterine Fibroids and any future formation of fibroids, along with all the pain and other related symptoms. The best news is that the program works on all types and sizes of Uterine Fibroids for women in all ages.

The Fibroids Miracle system has been clinically proven to work in all of the following cases:

Small or Very Large Uterine Fibroids
Subserosal Uterine Fibroids
Submucosal Fibroids
Broad Ligament Fibroids
Cervical Fibroids
Intramural Fibroids
Pedunculated Fibroids
Calcified Fibroids
Success Story #12: Nancy Forbes

"I don't have any fibroid left. The ultrasound also
confirmed it!"
علاج الأورام الليفية الطبيعية

"Dear Amanda, I have ordered your guide last August and the results were truly phenomenal. I will highly recommend this book for all women who are going through conditions like fibroids. For me, the program was worth more than gold since it replaced surgery. Since following the step by step system in your guide, I don't have any fibroids left. The ultrasound also confirmed it! I also don't suffer from abdominal bloating and back pain. You have provided me with a priceless advice and I will forever thank you for it.

-- Nancy Forbes (Texas, USA)

Success Story #13: Lenora Mills

"The ultrasound I took clearly showed my large fibroid
had completely vanished."

"Amanda, I wish to praise you for sharing such a simple but comprehensive program to tackle this disease from the root. This is truly a valuable resource for all women suffering from fibroids. It's been almost 10 months since my doctor first diagnosed me with a large uterine fibroid. My doctor suggested that I will try watchful waiting but as the months went nothing has changed.

As soon as I decided I'm going all the way and treat my fibroid, I ordered your system and the results as you already know were shocking to say the least. The ultrasound I took clearly showed my large fibroid had completely vanished.

I have even encouraged my "Doubting Thomas" friend to order it and read it too. To have so much good information in one tight package is an unbelievable value. I would encourage anyone who suffers from uterine fibroids and/or any fertility issue to take advantage of your precious program!

Sincerely..."

-- Lenora Mills (Sydney, Australia)

Why You Can't Trust The Drug and
Pharmaceutical Companies and Your
Current Sources of Information

In the year 2012, Americans spent almost $1.6 billion on over-the-counter drugs and conventional treatments for Uterine Fibroids aimed at shrinking fibroids and relieving the pain caused by fibroids, to balance hormones and to treat other related symptoms, according to Feedback Research Services, a health-care research firm.

الأورام الليفية الرحمية العلاج

The anti-fibroids industry reaches billions in sales each and every year. There are hundreds of different manufacturers that produce thousands different products, which are consumed by nearly 12 million women in the United States who have Uterine Fibroids!

With billions at stake, these pharmaceutical companies will tell you anything to get you to buy their products. They'll even lie right to your face!

For more than 14 years I've researched and experimented with all these 'very promising' products only to find the true secret to lasting Uterine Fibroids freedom just like you're doing now, so I understand how it feels to be exploited like that and throw your hard earned money on the next useless birth control pill, over the counters and drugs, only to end up with nothing. I wasted thousands of dollars and was frustrated and discouraged just like you before I finally discovered what really worked.

Why Are Doctors Not
Teaching This New 3-Step
Fibroids Healing Approach?

If you read through the testimonials on the Fibroids Miracle site you will hear from many women who had visited well established doctors only to be told the same coping techniques you read in fibroids, ovarian cyst and PCOS forums all over the internet. The reason for this is because most doctors and even alternative health practitioners have never had to try these ineffective techniques themselves. It takes a long time for radical new ideas to filter down to your local doctor. If you visit a doctor you are almost always going to be given a prescription for pain killers or birth control pills simply because they are short on time and believe it to be the fastest solution to your fibroid condition. I am not judging these doctors, many doctors are sadly too short on time to investigate the issue further and try a different natural approach with you. That different approach is what you find in this website. I have been teaching this new revolutionary approach to dealing with Uterine Fibroids and PCOS for over 7 years now and the results are remarkable.

An Important Reason You Should Try The
Fibroids Miracle System Today:

Over 137,000 women in 131 countries have already used the program successfully over the past 7 years! And I've used the feedback from all of those women to refine the system into the current updated 2013 version. Not only that, but the Fibroids Miracle program has one of the highest satisfaction rates in the entire women's health industry: 98.2% of Fibroids Miracle users are satisfied with the program. These reader satisfaction statistics above prove that if you apply the 3-step approach of the Fibroids Miracle, you WILL get results... plain and simple!

Let Me Show You The Proven 3-Step Secret
Program That Allowed Me and Thousands
Of Other Women to Achieve Permanent
Freedom From Uterine Fibroids For The
Last 14 Years!

These are not theories written by some science geek that never had Uterine Fibroids in her life. I used this system myself and still follow it as we speak. I practice what I preach. Don't feel bad - you're not alone. I've been there too. I've learned slowly and painfully. I made all the mistakes, bought all the wrong products and trusted all the wrong people. I don't want it to happen to you. I want you to know the truth about your Uterine Fibroids and how you can permanently treat it. You deserve it. That's why I wrote this program. In my e-book I have laid out a unique easy to follow step-by-step treatment that can instantly get rid of your pain and start shrink your fibroids by addressing the root cause. The Fibroids Miracle system has been tested and refined for years to make the system as easy as possible for every woman to follow, yet extremely effective at curing all types of Uterine Fibroids in the shortest amount of time.

Success Story #14: Carol Skold

"The pain I was experiencing during intercourse and the
frequent need to urinate have also diminished along
with two large fibroids..."

"Dear Amanda, your program is probably the most comprehensive program on fibroids that I have read. Your explanation of the different types and other conditions that may be confused for fibroids, your diagnosis techniques and the easy to follow step by step plan have finally helped me beat this condition, after years of suffering. your approach was so refreshing and enlightening I have already recommended your system to two work colleagues who also suffer from ovarian cysts and fibroids and I'm sure they will be able to find relief by following your suggestions. The pain I was experiencing during intercourse and the frequent need to urinate has also diminished along with two large fibroids that were giving me hard time. You've been very supportive and kind. God bless you!"

-- Carol Skold (Washington, USA)

Success Story #15: Sharon Ovington

"I am now free from fibroids and a completely different
person. I don't feel any pelvic pain any more. There are
no hemorrhoids or constipation and I've lost 14 pounds
to boot!"

"I was truly amazed at the vast amount of information you have provided me and the unbiased way in which you have presented it and the support you have given me throughout the program. In addition to my recurring fibroids, I use to suffer from constipation and hemorrhoids which were also strongly linked to my chronic fibroid condition as I found out from your guide. I am now free from fibroids and a completely different person. I don't feel any pelvic pain any more. There are no hemorrhoids or constipation and I've lost 14 pounds to boot.

Thank you, "

-- Sharon Ovington (South Africa)

ORDER TODAY and you'll also receive the
following 6 FREE bonuses worth
AT LEAST $365.87!

BONUS #1 - Uterine Fibroids 14-Day Meal Plan & Recipes By Amanda Leto

In my exclusive new and comprehensive 14-day Fibroids Meal Plan and Recipes™ I wanted to make your nutritional journey towards fibroids freedom as painless and fool-proof as possible. I have completely eliminated your meal plan guesswork once and for all... In this guide you will find invaluable meal plans and dozens of tasty recipes from appetizers to desserts that are specifically designed for Uterine Fibroids sufferers. I have focused mainly on what you can eat rather than what must be eliminated. The delicious recipes that I have perfected in more than 14 years of experience as a nutritionist and health consultant are healing, soothing, and are easily digestible for people on restricted diets. Discover how changing your diet can help you not only treat Uterine Fibroids, but virtually any disease.
Value: $29 yours FREE

BONUS #2 - From PMS to PPD: Understanding the Phases of The Female Body By Amanda Leto

Have you ever wondered why some women suffer from PMS? Or, do you want to know more about postpartum depression? What about the changes menopause incurs? If you spend all your time getting one task done just so you can move on to another, you need to make sure you don't waste one minute. Any time spent dilly-dallying is time you don't get to sit back and relax.

If you answered “yes” to these questions, I have a special product for you! “From PMS to PPD: Understanding the Phases of the Female Body” offers up detailed information on anything and everything related to women's bodies!

You'll learn everything you need to know about the phases of the female body with this fantastic e-book. From Menstruation to Menopause and Everything In Between!
Value: $37.95 yours FREE

BONUS #3 - The Ultimate Guide to Relaxation By Amanda Leto
العلاجات المنزلية الليفية

Are you sick of the constant stress and mind numbing pace? “The Ultimate Guide to Stress Reduction and Relaxation” is just what you need to finally take control and rid yourself of stress and welcome relaxation once and for all! Managing stress and knowing how to relax are both absolutely necessary to having freedom from Uterine Fibroids and a healthy and happy life. Stress is a normal part of the hectic lifestyle we all live today.

Learning how to handle that stress and finding methods to relax is no laughing matter.
Value: $39.97 yours FREE

BONUS #4 - Secrets To Sleeping Soundly

'The Secrets to Sleeping Soundly' arms you with everything you need to know about the beneficial and harmful aspects of your sleep cycle, including when to recognize that your lack of sleep is reaching critical mass. Sleeping pills aren't always necessarily the best line of defense. Normal, natural sleep is much healthier and 'The Secrets to Sleeping Soundly' explains how to determine what your body needs in order to get the sleep it requires.
Value: $34.95 yours FREE

BONUS #5 - Free Lifetime Updates
This program is by far the most effective and proven method to eliminating Uterine Fibroids permanently. However, I believe in constant improvement. I will always continue to research, test and refine what I have learned to make this program even better. In fact, in the near future I plan on offering this program only as part of a membership package including several exclusive bonus reports and special updates at a substantially higher price. Order now and you are guaranteed to get all future bonus reports for FREE for life!

That is one of the awesome benefits of e-books. If a new edition of a hard copy book is released, you have to go to the bookstore or amazon.com and buy it all over again! Not so with ebooks. When a new, updated edition of Fibroids Miracle, is released, you get it for FREE! It's easy - I will simply contact you through my private clients-only email list and send you instant download instructions so you can stay totally up to date on the latest anti fibroids breakthroughs. Value: $27 yours FREE

SUPER BONUS - Free One-On-One Counseling With Amanda Leto For 3 Months (Only a Few Spots Left!)

Yes, free private counseling, advice and guidance from a nutrition specialist and a life-long medical researcher are always just an email away. If in any time you feel confused, you can have your troublesome questions privately answered. I'd love to hear from you. Just email me. I promise you'll get an answer in 24 hours Value: $197 yours FREE

This help is practically priceless. You'll always feel that someone is there for you...so you're never left to deal with your Uterine Fibroids alone. With this free and unlimited email support you can practically be sure that... you are always on track, you are always encouraged, and... you'll be able to complete the program more effectively and get quicker and greater results.
Mind you that because of the exclusive nature of the support I provide to my customers, and because I am a woman that stands by her words, there is obviously a limit on the amount of emails I can answer a day (I already answer more than 100 daily). No matter how committed I feel to help other Uterine Fibroids sufferers, this invaluable personal guidance is available for a limited number of people (only few spots are left!) so order soon.
What Is The Cost Of The Complete Life
Changing Fibroids Miracle System?

The Uterine Fibroids Miracle™ System is by far the most comprehensive and effective system found online and in the physical world. It is the ONLY holistic step-by-step roadmap to permanent fibroids freedom in existence.

But the good news is it won't cost you the average $3000-$8000 for an Uterine Fibroids surgery. It won't cost $915 you would normally pay for yearly birth control pills. It won't cost you the $1400-$2000 or more for a year for doctor's appointments (and that's without the cost of the fibroids medication). And it won't even cost you the $200 bucks or more of a single ultrasound or even the $67 yearly cost of pain killers.

كلا. It won't cost you anything even close to that. Normally, to get the complete 3-step program along with the e-book (250 pages loaded with everything I've learned in over 14 years of uterine fibroids research) you would have paid $97. And at that price it truly is a bargain. But because of a very unique situation if you order now you get the program for... a one time investment of $37 (US Currency) That's almost 60% off the regular price! Your investment in this life-changing e-book is now only $37!

You get the Fibroids Miracle™ e-book, 4 valuable bonus books, free lifetime updates and the priceless private counseling with Amanda Leto - all for just $37. (There are only a few spots left for the counseling and they are going quick!)

Yes, this is a bargain any way you look at it!

Don't wait one minute to order at this low price! The regular price of the Fibroids Miracle™ System will be going up to $69.99 after this introductory promotion is over. In the not too distant future, this program may only be available as part of a membership/mentoring package which will probably cost at least $197.00.

Once you place your order on Clickbank's secure server, you will be directed to the download page, where you can download your Fibroids Miracle™ manual and get started IMMEDIATELY. The e-book is in PDF format, which can be viewed on any computer (PC or MAC). You can read it right on your computer screen, or you can even print out your own hard-copy.

CLICK HERE TO ORDER
ONLY $69.99 (Limited Time Offer -- Now Only $37!)


That's all there is to it. Once you've downloaded your book, read the entire manual from cover to cover. Then take action and start immediately! The step-by-step instructions are written in a conversational tone and in plain English so you can start today!

How Soon Will You See Results?

The results from using the Fibroids Miracle will come - very quickly...

After 2 weeks, you'll notice the first changes. There will be no more pain or bloating and you will feel significant relief. You might even see 2-3 pounds of weight loss and your energy levels will go through the roof!

Every week after that, your results get better and better as most types and sizes of Uterine Fibroids will start to melt away and all the related symptoms are usually gone at this stage. Your hormonal production will become balanced and you will experience enhanced elimination, consistent and light periods, thicker hair and healthier skin and nails. There will be no more bladder pressure, pain or anxiety and you will look and feel greater than ever.

Best of all, you'll know that the Uterine Fibroids freedom you've achieved is permanent and you'll own the knowledge that got you there.

Order Online - 24 Hours/Day, 7 Days a Week For Instant Access

Get Instant Access To Fibroids Miracle™

If You're Finished for Good With all the
Hype, Claims and "Quick Fix Cures" That
Have Failed You in the Past and You're
Ready to Do it the Right Way, Then This Is
The Honest and Effective Fibroids Solution
You've Been Searching For …

Just imagine what your life is going to be like without Uterine Fibroids. It's waiting for you. You were meant to enjoy a lifetime of healthy reproductive system and fertility. You don't have to suffer any longer. This is the path to your freedom from Uterine Fibroids.

Imagine the physical pain and risk you're going to have to live with your whole life if you don't do something about it NOW!

Imagine no more worries about your Uterine Fibroids, no more sleepless nights, no more pain and bloating, no more abnormal weight gain or heavy periods. Imagine excellent health and a wonderful overall feeling.

You could be searching for decades yet never find the solution you've been looking for. You could be endlessly testing and trying different quick fix fibroids cures and worthless risky medications just be more frustrated and anxious.

Isn't it time you tried something new?

If you're even remotely interested in finding a real and permanent solution to fibroids freedom, then you owe it to yourself to at least try the Fibroids Miracle™ system. Bear in mind that 95% of the people in this world are going to keep looking for that fairy tale pill or quick fix treatment. But I don't think you would have read this far if you were the type of person to follow the crowd.

If you're one of these special people who are motivated enough to try a real honest and effective Uterine Fibroids solution- one of the top 5% who are ready to do what it takes to finally be Uterine Fibroids free then join us and order today, because "just thinking about it" never led anyone to a better health.

Sincerely, Your Friend and Guide to Fibroids Freedom,

Amanda Leto,
Medical researcher, health consultant, nutrition specialist and author of the
Fibroids Miracle™ system

PS If you have any questions or concerns you'd like answered before you order, feel free to contact us at any time. Fibroids Miracle™ has already worked for thousands of women in 131 countries worldwide, and many of them had questions about the program before they started. Please do not make the mistake of dismissing this opportunity out of concern that it may be hype or some scam. If you have reservations let me put your mind at rest. I will be more than happy to talk to you if you need reassurance. I know my system can work for you too.

PPS Remember, you are getting 4 ebooks for the price of one with this limited time offer as well as 3 month exclusive counseling with me. The bonuses alone are valued at $150.89... and you get all of this for the small investment of only $37! This low price is going up very soon and there are only a few spots left for the counseling and they are going quick! so hurry up and order today.

PPPS I know that you're probably frustrated and in pain because of your Uterine Fibroids condition and the only real question on your mind is whether or not my program will help you. Well the answer is YES... I believe it will.

I can honestly say that the Fibroids Miracle is one of the most advanced, science-based systems ever created to battle Uterine Fibroids. Not only in my opinion, but from all my customers who said they tried numerous other products with little or no success. Just look at all the testimonials above! Those are real women who were once in your exact same position until they found this website. Nothing on the internet or even in book stores can compare to what you're about to get your hands on.

CLICK HERE TO ORDER
ONLY $69.99 (Limited Time Offer -- Now Only $37!)


NOTE: Fibroids Miracle™ is a downloadable e-book. No physical products will be shipped. After you order, you will get INSTANT ACCESS to download the e-book and all the bonuses onto your computer. The e-book format is adobe acrobat PDF, which can be viewed on Mac or PC.


Order شروط الإجمالية خريطة الموقع تنصل التابعون اتصل بنا